AKTIVITI AKAN DATANG

-TUTUP SEMENTARA-
jika ada sebarang pertanyaan sila hubungi:-
1 - Zarul - 019 494 8341
2 - Azmi - 019 959 2273


14 Ogos 2011

Salam 1ProCC

Terima kasih kepada semua yang hadir pada Majlis Cakna Bersama Anak Yatim Sinar Harian yang di adakan pada 13/08/11. alhamdulillah, dengan sambutan para ahli ProCC amatlah di hargai, terutama rakan dari Besut, Setiu dan Kemaman yang sanggup datang walaupun terpaksa menempoh kira-kira 160km untuk memeriahkan suasana.

Sebelum acara Cakna Sinar bermula, pakatan telah di adakan sejak 2 hari sebelum untuk berbuka puasa bersama-sama, kami amatlah teruja apabila di maklumkan seramai 40 orang akan menyertai majlis berbuka tersebut. Kita mampu merancang, hanya tuhan yang menentukan, di saat-saat terakhir seramai 8 orang tidak dapat turut sama atas sebab-sebab yang tidak dapat di elakkan, namum bergitu makan & meja telah ditempah oleh pihak pengurusan. mahu tidak mahu kami yang hadir terpaksa membayar bagi kereka yang tidak dapat hadir itu. Untuk di masa akan datang, kami menyeru dan memohon pada semua ahli, rancanglah sebaik mungkin, jangan kerana kita, rakan-rakan lain akan menanggungnya, ini mungkin akan memudaratkan bagi pihak pengurusan untuk mengadakan acara lain di masa akan datang.

Selesai sudah acara semalam, tapi jangan lupa pada minggu hadapan untuk memberi sokongan majlis ProCC sendiri. Jangan majlis jemputan dari orang, ahli-ahli dapat memberi sokongan, sedangkan majlis sendiri sunyi sepi, kami percaya semua rakan ahli telah rindukan untuk bersama-sama ProCC semula.

Tetamu dari Kuantan yang sentiasa memberi sokongan.


Kelihatan ahli-ahli sudah mengambil tempat walaupun jam baru 7.00 malam

Dengan sambutan bergini, kami di pihak pengurusan mengucapkan ribuan terima kasih. berilah kepercayaan kepada kami, berilah semangat kepada kami dan berilah sokongan kepada kami untuk merancang pelbagai acara untuk masa-masa akan datang demi kebaikkan kelab ProCC dan juga keluarga ProCC terutamanya.

terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan