AKTIVITI AKAN DATANG

-TUTUP SEMENTARA-
jika ada sebarang pertanyaan sila hubungi:-
1 - Zarul - 019 494 8341
2 - Azmi - 019 959 2273


28 September 2011


Salam 1 ProCC

1. Setelah sekian lama menunggu, ahli-ahli baru jelas ceria apabila penantian pengesahan keahlian baru saja diterima. Majlis penyerahan telah di sempurnakan oleh Pengurus ProCC Negeri iaitu Encik Zarul. Lebih menceriakan lagi apabila majlis tersebut diadakan serentak bersama majlis hari raya untuk tahun ini.

2. Lokasi di Setiu menjadi pilihan pada majlis hari raya tahun ini dengan sambutan yang bergitu meriah, walaupun lokasi yang jauh namun ahli-ahli tidak melepaskan peluang untuk bersama-sama mengeratkan silaturahim.

3. Disamping sambutan hari raya dan majlis penyerahan sijil keahlian, semua yang hadir dapat menyelesaikan masalah-masalah yang timbul serta turut sama berbincang pelbagai aktiviti-aktiviti akan datang, terutama bagi acara tahunan ProCC Malaysia yang di adakan di Port Dickson pada 29hb. Oktober depan.

4. Terima kasih kepada semua yang hadir bagi menjayakan majlis ini, kehadiran para ahli cukup bermakna buat pengurusan di peringkat Negeri dan janganlah serik untuk bersama-sama lagi di masa mendatang, segala kekurangan atau kelemahan pihak pengurusan Negeri memohon ampun dan maaf dan segala teguran para ahli pihak pengurusan akan membaiki di masa mendatang.

Sekian, terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan